mamaSensi

Carpe Diem!

zondag, juni 19, 2005

I'm so relaxed...

Aaah!
Heb dus een heerlijk weekendje gehad he!
Zaaaalig!
Oke vrijdagavond de boekenkasten uitgekuist en herschikt, ze staan supernetjes nu!
Lekker laat gaan slapen...
Zaterdagmorgen eerst nog een paar kleine boodschappen gedaan, was opgehangen, valiezen ingepakt en hup! weg naar zee.
Tegen de tijd dat we daar waren, zijn Sensi oma en ik gaan winkelen in Oostende city.
Vervolgens (ja mijn kleine meid heeft dat flink gedaan!) te voet van het centrum naar Mariakerke langs de dijk. De afstand is toch wel goed voor enkele kilometers.
Daarna lekker gegeten, dochter in bed gestopt en met de schoonzus een wandeling gedaan van alweer enkele kilometers: van Mariakerke naar Middelkerke.
Het was zaaalig, prachtig, lekker warm, superfantastisch!
In Middelkerke zijn we wat gaan drinken en daarna zijn we te voet teruggekeerd.
En we hebben de zon zien zakken in de zee...(ik hoor het melodietje door jullie hoofd gaan ;-)))
Formidabel fantastisch ongelooflijk mooie zonsondergang.
En terwijl ontspannen gepraat over vanalles en nog wat. Het leven hier. Het leven in Oekraine.
De liefde, kinderen, mannen (is een logisch vervolg op kinderen haha...)
Enzovoort.
Vandaag vroeg opgestaan, tegen half tien waren we op het strand. Daar hebben we een zalige ochtend beleefd. Sensi is nauwelijks uit de zee gekomen. En maar spelen, is fantastisch om je kind zo gelukkig en blij te zien door de natuur...
Ik ben ook effe in zee geweest maar omdat geen ene bikini mij nog paste (het bovenstuk) heb ik mijne plan wa getrokken maar heb niet echt gezwommen.
Daarna heb ik wel lekker liggen bakken in het zonnetje.
Ik heb een gezond kleurtje overal...(bijna overal...;-))
Daarna lekker gegeten bij mijn ouders en daarna heb ik zoals alle echte senioren een langdurig slaapje in de zetel gedaan.
En ben vervolgens op het gemakje naar huis gereden.
Hier thuis dan nog een ijske gaan eten met mjin dochter...
VoilĂ  en hier zit ik dan, lekker relax, nog na te genieten van mijn weekendje.
t Was dus een fijne verjaardag zaterdag en nu: op naar mijn feestje vrijdag!!!!
Dikke kussen allemaal!
xxx

1 Comments:

Een reactie posten

<< Home