mamaSensi

Carpe Diem!

maandag, juni 27, 2005

Verjaardag...

Oke, ik was verleden week al verjaard maar om praktische redenen heb ik mijn feestje afgelopen vrijdag gedaan.
oh het was fijn gezellig, lachen gieren brullen en een beke wijn, worteltjes, komkommer, kaas, dorito's en ijs met verse meloen....
Njammie
En heel leuk gezelschap, ik heb echt kreupel gelegen maar ja, het waren dan ook mijn vrienden he;-)))
Ongelooflijk!
Ik heb al een verzoek gekregen om binnen een maand een 30+1 maand feestje te geven haha.
Het was ook zo'n goed weer dat we op mijn terras hebben kunnen zitten tot half twee toen het begon te regenen.
Geweldig toch?
Dankzij enkele van hen kan ik volgend jaar in januari naar Depeche Mode!!!!!!!
Jiehaa. ANother wish comes true and life is beautifull!!!
Enfin bij deze iedereen bedankt voor de mooie cadeaus en de fijne avond.

Daarna zaterdag opnieuw naar een concert van mijn favo covergroep.
Ik moet zeggen, het was een beetje warrig van liedjes en de klank was bij momenten echt slecht maar verder was het vooral achteraf supergezellig.
En ja vlinderkes... maar ja, ik werd dan ook tegen hem aan geperst haha. Heerlijk gevoel trouwens, we pasten precies.
Was heel hoopgevend allemaal.
Maar bon we zien wel...
Voor zij die me in levende lijve tegenkomen: de verklaring van mijn onnozele smile ligt in de voorgaande zinnen he.
Hopelijk wordt het volgende weekend even leuk!
Dikke kussen allemaal!
xxx

3 Comments:

  • At 28 juni, 2005 11:45, Anonymous Anoniem said…

    all righty!!!

     
  • At 28 juni, 2005 14:16, Blogger Michiel en Leentje said…

    Awel ja, een 30+1 feestje lijkt me leuk
    in de hoop dat het dan wat frisser is
    en ik ook wat frisser ben

     
  • At 29 juni, 2005 10:20, Anonymous Anoniem said…

    Twas een fantastisch feestje, lekkere knabbels, goeie (foute!) muziek en goed gezelschap :-)
    En ik stem ook voor een 30+1 feestje (net zoals ik voor een 30+2 en een 30+3, ... feestje zou stemmen :-))

     

Een reactie posten

<< Home