mamaSensi

Carpe Diem!

woensdag, september 28, 2005

emo time

Ja ik ben weer emotioneel en Sensi was dat ook.
Ze heeft soms problemen met gehoorzamen en...zij die zo sociaal is en met iedereen wil spelen, staat volgens eigen zeggen alleen.
Ze zegt dat niemand met haar wil spelen.
Ze heeft ook nog steeds moeite met gescheiden ouders, hoewel ze nog kindjes kent waar het zo is.
Het ergste is dat ze ook hoest alsof ze een verstokte roker is.
Ze krijgt er neusdruppels voor maar het gaat niet zomaar over.
Ik vind het zo erg voor haar!
In elk geval: het goeie nieuws is dat haar kamer echt ontzettend goed opgeruimd is en nu tweemaal zo groot lijkt.
Maar groot speelgoed is echt verboden nu ;-)) dat komt er niet meer in!
Nu mijn eigen kamer nog nekeer goed uitmesten want bij de verhuis nu bijna 2 jaar geleden zijn er ook wel een paar dingen meegekomen die ik niet echt meer nodig heb.
Dus grote kuis en naar een kringloopcentrum.
Dit weekend!
Dan kan ik eindelijk in een opgeruimd appartement zitten ;-)) en wie weet als ik ooit verhuis, zal de verhuis minder groot zijn ;-))
Enfin, ik ga op tijd het bedje in en binnenkort ga ik maar nekeer een vitaminekuur starten.
En misschien kan ik in navolging van de verenigde staten nekeer een "knuffelkuur" organiseren...zou goed zijn voor ne mens zo't schijnt ;-))
Maar kijk, dan kan je moeilijk selectief zijn natuurlijk en euh zo van een wild vreemde een knuffel krijgen mmm dat zie ik ook niet zitten zunne.
Oke ik ga mijn bedje in, nog twee dagen werken en t is weeral weekend!
Kusseknuf allemaal!

1 Comments:

Een reactie posten

<< Home