mamaSensi

Carpe Diem!

zondag, september 18, 2005

Wat een avond!

Hehe
Wat een heerlijk concert vanavond (of eigenlijk moet ik al: gisteren, zeggen)
Zalig, een hele tent op zijn dak, iedereen uit de bol en ik heb staan swingen of ik drie maal zeven was.
En als we het dan toch over die leeftijd hebben...
Euh
Nee dit is te privé :-))
Oke, een goei babbel gehad met de mickey...leuk, op zijn schoot gezeten en fijn gebabbeld!
1,2,3,4... niet langer dan 10 tellen... euh 15, euh allé, blijf nog maar wa zitten haha.
Gezellig dus.
Oke, de foto's volgen hihi.
Mensen die me goed kennen weten in elk geval dat onder mijn humor wel aardige diepgang ligt, en de nodige ernst, zo ook het gesprek.
Hij begrijpt me wel. En ik hem.
Net daarvoor telefoons gewisseld met iemand.
En heel bizar, maar voor het eerst sinds lange tijd ben ik deftig gekust!
Amaai sprakeloos en ook een beetje bang: hoe gaat het zijn als ik de persoon in kwestie terugzie?
Hij wilde me terugzien maar hoe gaat dat bij daglicht zijn?
Van een ontmoeting op natuurlijke wijze gesproken! :-))
Daar waar ik zolang om gesmeekt heb en nu plas ik bijna in mijn broek van schrik voor het terugzien!
Ah deze stoere meid is niet altijd zo stoer...
Oh jee, tijd om mijn imago weer op te krikken.
Maar dat zal voor een andere keer zijn.
Ik ben moe en ga slapen nu! Morgen weer een drukke dag!
Slaapwel iedereen!
xxx