mamaSensi

Carpe Diem!

donderdag, november 03, 2005

Spannend

Deze avond naar een advocate geweest.
Het klikte goed, heel erg goed zelfs.
Ik heb meteen de les geleerd en deze keer onthouden dat ik beter een vrouwelijke advocate neem.
Want uiteindelijk moet het ook klikken he!
Enkele van haar verhalen waren zo onrechtvaardig!
Maar ik maak een hele goede kans en moest hij een verstandige advocaat raadplegen dan zal die hem zeggen, dat mijn vraag gerechtvaardigd is.
Oef, een pak van mijn hart seg.
Ik ben blij, het zal me nog geld kosten maar toch al minder dan eerst gedacht, ik zal er vast wel winst uithalen!
Vooral ook met die achterstallen...
Ik wil hem niet kloten maar ik heb er genoeg van om te moeten krabben en mijnheer trekt elke week naar de shopping naast zijn deur.
Enough is enough he.
Volgende week rond deze tijd heeft hij zeker de brief!
Spannend dus!

Enfin, ik blijf hier overeind puur op adrenaline ofzo, ik weet het zelf niet goed.
Ik weet wel dat ik gisteren een paar uur heb liggen draaien en woelen.
Pff
Enne...het gaat beter op t werk enzo... maar pff ongelooflijk seg.
Ik voel dat ik niet snel in t slaap ga zijn maar voor mijn welzijn kan ik nu toch beter maar vertrekken naar mijn bed.
Slaapwel allemaal!
xxx
Minnie