mamaSensi

Carpe Diem!

donderdag, oktober 13, 2005

Wooord

Wooord (http://www.wooord.be/) is niet alleen een geweldige podcast van iemand die ik al heel lang ken, ik heb blijkbaar ook woorden nodig om me te uiten.
Aangezien ik een keelontsteking heb, vertelde mijn zus me dat dat wil zeggen dat ik mijn emotionele ding niet kwijt kan, dat ik mijn emoties niet voldoende ventileer.
Tja, het lijkt niet abnormaal he, als je beseft dat ik van dromen van romantiek in een leegte val waar niemand is om me op te vangen.
Gisteren met een paar vriendinnen nog kei-emotioneel geweest.
Gelukkig kan ik me toch tegenhouden om me als een kip zonder kop in de armen van de eerste de beste te storten , of nog erger, in de armen van iemand die ik al ken en al van weet dat het niks kan worden.
Life sucks op deze moment maar toch kan ik niet zo zwartkijkerig zijn dat ik het als een vergiftigd geschenk beschouw, integendeel.
Hoe slecht het ook gaat op eender welk gebied, ik hou van het leven...
Misschien komt het omdat ik al zolang niet meer geschreven heb hier dat ik alles opgekropt heb.
And life goes on...
Ik worstel me er wel door, en ach , ziek zijn met een stralende zon is al veel minder erg dan met gietende regen! En als ik koortsig warm ben kan ik het nog op de zon steken ;-))
Enfin , morgen op t gemak een beetje boodschappen doen enzo...en nog iets afwerken voor zaterdag! (meer info volgt na zaterdag)
En nu ga ik nog wa in de zetel hangen!
Voor de tv!
Dank je wel aan de personen die zo lief en snel reageerden op mijn vorige berichtje!
Dikke kusseknuf!
Minnie

1 Comments:

Een reactie posten

<< Home