mamaSensi

Carpe Diem!

zaterdag, oktober 22, 2005

Knus

Dat is het he, het wordt wat kouder buiten en dan wordt het lekker knus binnen.
Sensi is dan vroeg wakker (tja niks aan te doen) en dan duiken we elk een zetel in en terwijl ik nog een dutje doe, kijkt zij naar KETNET.
Gezellig allemaal.
Zo dadelijk gaan we ook gezellig nog wat boodschappen doen, beetje in een speelgoedwinkel rondlopen en genieten van haar enthousiasme over speelgoed.
Samen een beetje kiezen wat de Sint mag brengen. Ik heb haar gezegd dat er niks groots meer in huis mag want dat ik daar geen plaats meer voor heb. Nu vraagt ze elke keer allerliefst: mag ik dat aan de Sint vragen mama, dat is niet te groot he?
De schat!
En wat wordt ze groot! Echt ongelooflijk groot. Maar ja, het is dan ook al 6 jaar geleden dat ik zwanger was, 6 jaar!!!!!!!
Ik voel me opeens oud als ik dat bedenk.
Gisteravond voelde ik me opeens weer zo eenzaam.
Dat komt er natuurlijk van als je ontzettend kieskeurig bent ;-)))
En er zit ook wel nog wat angst in me, dat het weer een keer slecht zou aflopen.
Bindingsangst dus.
Maar ik ben er wel heilig van overtuigd dat die zo overwonnen is met de juiste persoon.
Enfin, ik ga proberen niet verder te kijken dan mijn neus lang is en te genieten van het nu.
En nu mijn dochter helpen bij de rokkeuze voor ze de hele kleerkast uitlaadt ;-))
Bye!