mamaSensi

Carpe Diem!

donderdag, oktober 13, 2005

Ziek :-((

Tja hier zit ik dan thuis, ziek.
Keelpijn, oorpijn, en koorts ook nog.
En echt pijn hoor! Deze nacht werd ik er bij momenten misselijk van.
En dan moet ik al hard pijn hebben om dat te voelen.
Nu mag ik een beetje zielig doen maar fijn is het niet.
Op het werk liggen er bergen werk te wachten, zaterdag is er een belangrijk feest (trouw!), er is gewoon geen plaats om ziek te zijn in mijn leven.
Niemand zorgt voor me, dat moet ikzelf doen en ik moet me ook nog een keer naar opvang en school slepen met de dochter, ook dat moet ik doen, niemand anders zal het voor mij doen!
Ik ga me een beetje verdrinken in zelfmedelijden denk ik :-).
Ah ja de dees blijft lachen he voor zover dat geen pijn doet!
Moesten ze mij fusilleren dan ga ik nog lachend de dood in denk ik ;-))
Maar ik hoop natuurlijk wel dat het nooit zover komt!
Enfin, mijn lichaam schreeuwt om rust, dus ik ga luisteren.
En rusten.
Tot de volgende!
Minnie

2 Comments:

  • At 13 oktober, 2005 09:12, Anonymous Anoniem said…

    Kwenste dat ik je een goe soepke en wat vers fruitsap kon brengen. Helaas geraak ik ook niet direct naar Dendermonde, maar ik leef heel erg met je mee en khoop dat je snel weer op de been bent.
    Dikke knuffel,
    Mniek.

     
  • At 13 oktober, 2005 13:21, Anonymous Anoniem said…

    Blijkbaar zijn de ziektes weer gratis te verkrijgen dit jaar.
    Indien je het mij wil aanbieden , ga ik toch vriendelijk passen !
    Alvast veel beterschap zodat je snel weer van het huidige aangename weertje kan profiteren.
    Groetjes
    Iemandje

     

Een reactie posten

<< Home