mamaSensi

Carpe Diem!

woensdag, januari 25, 2006

Mijn hart zingt

s Heel gek, mijn hartje zingt enorm.
Ik lees nog een keer een blog van mijn beste vriendin en merk bij haar dezelfde tendens.
Vroege lentekriebels? Ik weet het niet.
Ik luister naar Roxette en zing.
Mijn hele lijf zingt.
Wat een heerlijk gevoel!
Opeens bedenk ik 100 kleine dingen die ik fijn vind en die positief zijn:
mijn auto staat in de straat hier en niet op het open plein achter, zodat ik morgenvroeg niet hoef te krabben. (als het vriest)
mijn huis is opgeruimder dan ooit :-)) al zijn er nog een paar werkpunten.
Ik heb een mooie nieuwe salontafel.
Ik heb nog wijn over van gisteren, hé ik ga me nu een glas wijn inschenken. :-))
Een slaapmutsje
ik luister naar Roxette en bedenk hoe moedig die zangeres geweest is, ze heeft toch bijna zeker een hersentumor overwonnen.
Ik bewonder zo'n sterke vrouwen, net zoals Sabine d'Ardenne bijvoorbeeld. Haar boek was prachtig.
Wat zij heeft meegemaakt is afschuwelijk maar de manier waarop ze er mee omgaat is onder de gegeven omstandigheden mooi te noemen.
Ik hou van het schrijven op deze blog. Ik schreef altijd al graag en soms lukt het gewoon niet - writers block of zoiets - gelukkig duurt dat bij mij nooit lang...
Ik hou ervan om mijn dochter vredig in haar bedje te zien liggen slapen.
En ik vind het fijn om omringd te worden door smsjes van een toffe mens :-)) die me laat weten wat ie uitsteekt :-))
Haha
Dus waarschijnlijk toch lentekriebels.
En heb vandaag toch niks teveel tegen mijn zin gedaan.
Zoals een teamdrink tijdens de middag.
"Ik heb geen zin" heb ik gezegd.
In mijn middagpauze moet ik toch geen dinges tegen mijn goesting gaan doen zekers?
Mja, je zou kunnen zeggen dat ik assertiever geworden ben. :-))
Jeuj :-))
Life is too short he om dingen tegen je zin te gaan doen die niet echt moeten.
En aangezien ik recht voor de raap ben had ik geen zin om schijnheilig te gaan zitten doen.
No F* way!
En nog steeds ben ik goedgezind.
Wil toch effe een woordje richten tot Dana:
Dana, je bent van onschatbare waarde, a diamond in the rough!
Ik voel me echt vereerd om je vriendin te mogen zijn, en misschien is het gewoon ment to be :-))
Je bent fantastisch, steunt me, sleurt me door miserie of boosheid, duimt altijd voor me mee op belangrijke momenten, je bent er gewoon voor mij!
En dat vind ik gewoon fantastisch.
Dat boekje dat ik je gaf en wat ik erin schreef, ik meen echt elk woord hoor!
Er zijn natuurlijk nog fantastische mensen bij wie ik terechtkan he (Mniek! thx, Herman en An thx!, ook ons mama thx)
De klik met Dana is echter redelijk uniek volgens mij en ik ga me er echt voor inzetten dat dit a life long friendship wordt!
Dikke kussen aan iedereen en ik wil dat jullie weten dat ik hier zit te stralen.
Hopelijk komt er een straaltje van tot bij jullie en hebben jullie daardoor ook een beetje dat fijne gevoel dat ik nu heb.
Slaaplekker!

2 Comments:

  • At 26 januari, 2006 00:43, Anonymous Anoniem said…

    met plezier en veel meer je post van de dag gelezen ... :) heb ook geen idee waar dit heengaat maar tis vrolijk, onbezonnen, rustig en in alle eerlijkheid zacht en ongedwongen ... :)
    greetz
    g.

     
  • At 26 januari, 2006 15:02, Anonymous Anoniem said…

    amai ik zat hier echt bijna te wenen achter mijn bureau ... niet van verdriet maar van geluk! Geluk omdat ik jou mag kennen en believe me, ik voel me heel erg vereerd om jou te mogen helpen, steunen, duimen ook al heb ik niet altijd de ervaring om de dingen te kunnen zeggen die je werkelijk kunnen helpen of de dingen te kunnen doen die ik echt zou willen doen maar we doen ons best :-))
    My dearest friend, ik denk aan je en I'll be there for you!

     

Een reactie posten

<< Home