mamaSensi

Carpe Diem!

zondag, maart 05, 2006

Eindstage

Hallo allemaal,
zit in een stressy drie weken eigenlijk.
Dit is mijn eindstage en mja, ik ben niet echt aanspreekbaar voor vrienden enzo.
Mijn excuses daarvoor.
Binnen drie weken is de stage voorbij en kan ik nog een keertje buitenkomen om te komen vieren dat t voorbij is.
Maar nu heb ik t druk.
Héél erg druk :-))
Enfin, ik kom er wel.
Dikke kus aan iedereen en bedankt voor t begrip!!
En een extra dikke knuffel aan de geweldige man die me steunt en me begrijpt en zooo liefdevol naar me kijkt, dat ik me een prinses voel. :-))
Minnie

4 Comments:

  • At 06 maart, 2006 19:02, Anonymous Anoniem said…

    Ik duim voor je dat de 3 weken vlug voorbij zullen zijn.
    Wel 1000 dikke kusseknuffen en hou je taai, Mniek.

     
  • At 07 maart, 2006 10:31, Anonymous Anoniem said…

    En zoals reeds gezegd: ik denk aan je eh meid en je weet het ... I'll be there!
    Dikke knuffels & good luck juf Minnie :-)

     
  • At 08 maart, 2006 09:33, Blogger Michiel en Leentje said…

    ik ben dezer dagen ook in scholen bezig (basisschool dan, maar allez), en amai, da's echt ni evident, zo Juf spelen...
    doe da goe!
    Lxxx

     
  • At 09 maart, 2006 16:58, Blogger Michiel en Leentje said…

    morgen is het al de eerste dag van de eerste week
    time flies when your having fun or having very drukdruk ;-)
    ik ga morgen (hopenlijk) voor de voorlaatste keer naar de basisschool, en dan vanaf de volgende week ook een paar keer naar een VMBO (de eerste drie jaren van wat bij ons beroepsonderwijs is).

     

Een reactie posten

<< Home