mamaSensi

Carpe Diem!

woensdag, maart 29, 2006

Stage voorbij

Ja de stage is dus voorbij.
Ik heb weer veel geleerd.
Deze week terug naar de gewone job en dat viel wel mee, tenminste vandaag toch.
De vorige dagen dreigde ik elke keer met mijne kop op mijn toetsenbord te vallen.
Niet meer gewoon van zo stil te zitten he, en dan is dat slaapverwekkend.
Mijn hele leven zit weer vol perikelen, allé da is wa overdreven.
Mijn ex heeft zich in t gerechtsgebouw weer eens goed uitgeleefd op mij, verbaal dan toch, hij heeft me proberen vernederen waar iedereen bij was.
Ik kreeg er de bibber van maar heb niet gereageerd en dan werd ie nog bozer natuurlijk.
Na een halve dag ben ik er weeral over hoor, alleen ben ik bang voor dit weekend want Sensi moet bij hem gaan he.
Arm kind, zone pa hebben.
Enfin, ik ben wel erg moe, en plan een grote kuis voor dit weekend, dus op tijd t bedje in.
Verder iemand die ik graag heb maar me niet kon geven wat ik graag wil in t leven, gezegd dat ik hem alleen nog als kameraad wil.
Ik word er uiteindelijk binnenkort 31.
En nu nog een specialeke: @Leentje: Happy Birthday!!!!!!
Dikke kusseknuf
Minnie