mamaSensi

Carpe Diem!

woensdag, april 12, 2006

Zoooooo

Ah heb de laatste weken afgezien met Sensi en ik niet alleen.
UIteindelijk naar een homeopathische huisarts die me echt goed geholpen heeft.
Om maar te zwijgen over het feit dat hij de eerste was met een medisch diploma die naar me geluisterd heeft.
En haar goed bekeken heeft en haar gedrag dus ook.
Nu neemt ze Bach druppels en ik moet zeggen, ze helpen.
Ik zeg de laatste tijd vaak: als je van wiet high kan worden, dan kunnen bloesemextracten vast ook veel. :-))
Heb ook goeie tips gekregen over hoe haar aan te pakken.
Echt super.
Ze heeft dus problemen met haar chakra die staat voor veiligheid en geborgenheid.
Niet moeilijk he, met die scheiding en een rondzwalpende vader en een moeder die er niet in slaagt een deftige man te vinden...
Waardoor ze ondanks mijn stabiele persoontje, ook hier geen stabiele basis heeft.
Dus doe ik nu grote kuis hier in huis in dehoop haar nog wat meer orde en structuur te kunnen aanbieden als ze terugkomt.
Vorige zaterdag zijn we dan naar de zoo geweest en t was zaaalig.
We hebben genoten van elkaar, we hebben ons geweldig goed geamuseerd met de nijlpaarden, maar echt geweldig goe dan ;-)).
We hebben Nemo en Timon gezien (resp clownsvis en stokstaartje) en Dori (doktersvis).
Was echt superleuk en voor herhaling vatbaar.
En nu is ze dus bij oma aan zee.
Ik mis haar. Enorm.
En ik loop de muren op want ik ben ondertussen 72 uur gestopt met roken weeral eens en mijn karakter wordt zwaar op de proef gesteld: ik kan buiten naar de nachtwinkel maar neeee ik doe het niet.
Heb vandaag t singletje: Fools rush in gekocht van Born. Heerlijk nummer, prachtig pianospel.
En leuke tekst.
Ik wil ook nog effe vermelden dat ik binnenkort een tupperware namiddag doe en dat iedereen dus welkom is en als je niet kan komen mag je altijd een voorbestelling doen :-)).
Enfin, vrijdag zie ik mijn meisje weer, maar niet voor lang, want zaterdagmorgen is ze alweer weg.
Naar haar papa.
Ben moeeee dus slaapwel en de groeten!

1 Comments:

  • At 14 april, 2006 20:18, Anonymous Anoniem said…

    altijd leuk om weten dat mensen zich herkennen in je eigen schrijfsels ;-)

    greetz and keep the flame burning!

     

Een reactie posten

<< Home