mamaSensi

Carpe Diem!

woensdag, januari 14, 2009

Griep

Hallo,
een goede raad, blijf allemaal ver weg van Sensi en mij de komende twee dagen :-). De griep heeft toegeslagen en we hebben het allebei zitten. t Was heel raar eigenlijk, ze belden mij van t school tegen de middag zo dat Sensi ziek was. Tegen de tijd dat ik thuis kwam met haar, voelde ik me zelf ook niet zo lekker meer en tegen de tijd dat we bij de dokter waren, zag die meteen dat ik t ook had. En toen we daarna thuis kwamen, was ik al zieker dan Sensi. Enfin twee daagjes thuis en hopelijk kan ik zaterdag naar de Wushu! En Sensi heeft zaterdagnamiddag een turnwedstrijd die ze niet wil missen...hopelijk lukt dat ook.
Verder, ja verder zit ik hier nu met een nieuwe, heerlijk snelle computer.
En heb ik beslist dat ik bij een zekere persoon door de muur ga proberen te raken...t is al n paar keer aardig gelukt, eventjes, dat zou ik graag uitgebreid zien!
Voor nu rust, slaap, luieren om te genezen :-)
greetz
Mieke