mamaSensi

Carpe Diem!

donderdag, april 21, 2005

Emoties en schilderen

Zalig dagje gehad eigenlijk. Zo'n mooi weer! Heerlijk!
Met de kindjes buiten gaan luisteren naar geluiden en we hebben vanalles gehoord: vogeltjes, kippen, een haan, een hond, een vrouw die riep, kindjes die speelden, een vliegtuig, kerkklokken.
FIjn! Nadien heb ik ze lekker laten lopen voor we terug naar binnen gingen.
Ze hebben allemaal stukjes gescheurd en geknipt. Voor sommigen leek het of een schaar was een buitenaards wezen. Maar het is verbazingwekkend hoe snel ze dan weer de techniek vasthebben en hem toepassen.
In de namiddag hebben we buiten op panelen geschilderd. Ze stonden allemaal te springen om het te doen maar na een paar minuutjes waren ze het alweer beu.
Na schooltijd ben ik dan nog gebleven om met de juf verder te schilderen.
De hele wand is af nu: ik heb mijn stempel gedrukt op de school haha. Ik heb het met veel plezier gedaan en verdorie, ik schilder graag!
Mischien kan ik dat gaan doen in bijberoep.
Effe emotioneel avondje gehad weeral, alles klaar voor morgen, moe, en een mailtje van iemand die veel voor me betekent...
Slechte combinatie blijkbaar.
Ach ja ik vergat de beruchte eenzaamheid te vermelden.
Hey, I will survive.
xxx

1 Comments:

  • At 21 april, 2005 22:31, Anonymous Anoniem said…

    tuurlijk ga jij het overleven .. daar ben ik overtuigd van !!!

     

Een reactie posten

<< Home