mamaSensi

Carpe Diem!

zaterdag, april 23, 2005

Oh Yeah

't Klinkt waarschijnlijk positief maar ik bedoel het niet zo.
I got the blues oh yeah, that's what I mean...
Alle films waar ik vroeger gelukzalig van ging glimlachen laten me nu met betraande ogen starend in de verte achter.
O ik heb een zalige mama- dochter namiddag achter de rug; beetje winkels kijken, iets gaan eten samen, bij de mama van een vriendinnetje van haar (heeft een frituur).
Het doet me goed om dan eens te babbelen en Sensi vind het ook leuk.
Maar dan keer ik weer naar een leeg appartement. Oh ik zou best mensen kunnen bellen maar ik heb zo wel het gevoel dat ik hier alleen door moet.
En nu ligt ze dan wel in haar bedje te slapen, ja dat is een troost, ik kan nog effe gaan piepen nu.
Enfin, ik moet er echt eens over ophouden, want het lijkt of ik me hier zit te wentelen in zelfmedelijden en eenzaamheid.
Dat komt eigenlijk omdat ik hier pas begin te schrijven als ik alleen ben en meestal ook nog redelijk laat.
Voor de lezer wordt het vast saai! :-)
Oke effe wat anders dan: ik heb vandaag veel gerust en mijn keel is al wat beter dan gisteren moet ik zeggen.
Morgen vlieg ik dan in de opruim en opkuis van mijn woninkje.
Zodat ik in de week s avonds wat kan afwerken voor t school.
Het einde van dit jaar nadert en ik heb nog werk moet ik zeggen.
Maar het zal wel lukken. Hopelijk.
k Moet nog 3 films zien en bespreken mmm...
En nog een kindvolgsysteem bespreken, tja nog werk genoeg.
Had ik al verteld dat ze mijn dochter testen hebben laten doen om te kijken of ze schoolrijp is voor het eerste leerjaar? Oke dit is het stukje: trotse mama :-)))
Ze is als enige van haar leeftijd (die dus nog naar de derde kleuterklas moeten), getest en ze is met glans geslaagd!!
Ze heeft de testen goed gedaan en zou dus naar het eerste leerjaar mogen maar ik ga haar gewoon nog een jaartje laten spelen in de derde kleuterklas.
Ik wilde toch eventjes zeggen hoe trots ik ben op haar...
En hoe geïnteresseerd haar papa is in haar? Volgend weekend gaat ze niet naar hem maar blijft ze wegens omstandigheden bij mij en ik had hem dit weekend en het weekend binnen 14 dagen aangeboden....geen interesse.
Hij doet maar hoor, ik vind het zeker niet erg dat ik ze bij mij heb.
Enfin, de groeten!
xxx

1 Comments:

  • At 24 april, 2005 00:01, Anonymous Anoniem said…

    Je bent nooit alleen op de wereld. Eenzaamheid kan snel verdwijnen.

     

Een reactie posten

<< Home