mamaSensi

Carpe Diem!

vrijdag, april 22, 2005

Weekend!

Hehe,
Weekend: veel uitrusten, met Sensi bezig zijn en opruimen en poetsen enzo... en lekker koken...
Aaah zalig!
Lekker in mijn zetelke hangen en dan volgende week savonds nog wat mijn kaft afwerken enzovoort...
Cursus wero beginnen studeren.
Ach, ik heb goeie commentaar gekregen van de juf van de klas en dat is ook heel belangrijk!!!
k Hoop wel dat ik lichamelijk geen weerslag ga krijgen van die week want mijn keel doet fameus pijn en mijn neus loopt alsof ik net een rivier bij elkaar geweend heb. En dat is nu niethet geval dus. Verkouden noemen ze dat en een verkeerd stemgebruik ook blijkbaar. Meer vanuit het middenrif spreken, vertelde de juf me.
De kindjes waren wel lief hoor!
Daarstraks bij het afscheid: ooh juf, komt u nog eens terug? Kom nog eens terug juf! Ik ga u missen juf!
En me komen knuffelen...
Zo lief en schattig, daar krijg ik altijd effe de tranen van in de ogen van dat afscheid want op die week tijd heb je ze zo goed leren kennen. Je weet welk kind concentratieproblemen heeft en welk kind je beter niet naast die andere kan zetten, welk kind niet graag werkjes doet en welk kind veel bevestiging nodig heeft, ook welk kind er een beetje achterbaks is en welk kind woedeaanvallen krijgt (en hoe je ze best aanpakt), welk kind altijd braaf en flink is en welk kind niet graag spreekt maar het wel kan...en ga zo maar door...
De mensengemeenschap in 1 klasje eigenlijk...
Ik ga ze missen mijn kindjes... alle 20...
Maar bon, volgende week zal ik er dan maar weer voor zorgen dat hun ouders kinderbijslag krijgen ;-))
Slaapwel en dikke kus!
xxx