mamaSensi

Carpe Diem!

woensdag, juni 29, 2005

Druk dagje

Hehe
Uitpuffen na een druk dagje.
Deze ochtend al vroeg op pad.
Beetje administratieve rompslomp gaan regelen in Gent.
Waarna ik ook wel een paar uurtjes genoten heb van de shoppingmogelijkheden van de stad;-))
Kort na de middag doorgereden naar Tielt, naar mijn school.
Bespreking van mijn vakantietaken en uitleg over het eindwerk.
Jawadde...het ging als volgt: we willen jullie niet doen panikeren maar je kan beter zelf geen thema kiezen want dat is verleden jaar heel moeilijk geweest. Beter kan je aansluiten bij een thema waar we hier rond werken...
F***
Jammer maar ik ga door op het kleutertoneel.
Dan kom ik maar eens vast te zitten... zou niet de eerste keer zijn he;-))
Ik heb er ervaring mee en ja, nu blijkt meteen waar mijn dochter haar koppigheid haalt.
hihi
Ik wil er voor gaan het is een unieke kans he, die ik krijg (waarvoor dank aan de betrokken persoon die wel zal weten dat het voor hem is ;-)))
Enfin...
t Komt wel goed, wat mijn vakantietaken betreft, normaal moet het meteen goed zijn als die afgegeven worden maar van de docent die 2 vakken verbeterde heb ik de bevestiging dat ik de mogelijkheid krijg om nog eens te herwerken als het niet is wat ze ervan verwacht...
Thx!
Ik kon haar wel kussen maar ik val niet op vrouwen ;-))
Enfin, deze vrijdag weer naar Tielt maar deze keer voor het plezier he ;-)) en hopelijk voor wat meer....
En zaterdag ook weer...
En dan 2,5 week niet...
Spannend!!!!
En nu ga ik slapen...
Dikke kus!
xxx

1 Comments:

Een reactie posten

<< Home