mamaSensi

Carpe Diem!

dinsdag, november 08, 2005

Angst - schrik- de peupes hebben - in mijn broek doen van schrik

Ik ben echt bang, voor de eerste keer in een hele tijd ben ik weer bang en er is niemand hier om me gerust te stellen...lijfelijk toch niet.
Er draait voor mijn ogen een filmpje, ik kan het zelfs op stand: stomme film zetten, je weet wel, zo in zwartwit uit de jaren 1930.
Veel komt terug van wat ik meegemaakt heb met hem, en ja ik ben fysiek nu eenmaal zwakker en kleiner, zijn mindere op dat gebied.
Het is toch een beetje gek worden, om jezelf dan weer te helen met loze geruststellingen die in sé niks voorstellen.
Gelukkig heb ik effe kunnen bellen met mijn moeder...ze is toch ook een hele goeie vriendin voor mij de laatste tijd, vooral ook omdat we grotendeels dezelfde principes hebben, ik zei wel: grotendeels :-)).
Ik ben toch een praterke, ik verwerk of relativeer door te praten maar ook door hier te schrijven.
Ik hou ervan om te schrijven, met woorden te spelen, ergens humor in te leggen of toch een poging doen tot.
Dit allemaal om te zeggen dat ik echt heel erg bang was daarnet , en er een beetje door aan het wegzakken was in een mist van donkere nevels.
Beetje depri dus.
Dat telefoontje met mijn moeder heeft wel deugd gedaan gelukkig!
Ik ben al iets kalmer nu.
Morgen naar een stageschool, dus ik heb een lekker lang weekend, 5 dagen thuis! Ik heb het nodig en gelukkig valt het nu net in deze stressy periode. Vrijdag zal ik sowieso een reactie te zien krijgen van hem en dan kan ik misschien toch een rustig weekend krijgen.
Hopelijk.
Ook moet ik met de auto naar de keuring, (hopelijk raak ik erdoor van de eerste keer), donderdag komt Sinte Maarten op school en ik mag gaan kijken en ja, stillekes aan in gang schieten voor mijn eindwerk.
Enkele basisvragen opstellen als uitgangspunt.
Ik heb een heleboel ideeen en inspiratie dus hey, ik moet dringend beginnen met gewoon mijn gedachten nekeer op papier te zetten.

Willen jullie alsjeblief ook een beetje meeduimen dat ik nekeer het geluk mag vinden bij iemand?
Ja ik heb iemand op het oog en hij is niet degene waar ik zolang verliefd op was!!!
Er zijn ook vlindertjes maar zoals ik hiervoor al schreef, er is zoveel meer...vooral die gezamenlijke interesses zijn super!
De vlindertjes ook maar gelukkig zijn ze niet zo allesoverheersend zoals bij de vorige "vlam" het geval was.
In dit geval zou ik wel niet willen spreken van een vlam trouwens!
Enfin ik val om van de slaap, zal wel door de stress komen dus ik kruip nekeer vroeger in t bedje vandaag.
Morgen moet ik uiteindelijk ook vroeg op dus!
Bedtime ;-))
Slaapwel iedereen!
En een dikke kusseknuf aan zij die me liefhebben en die ik liefheb!
Minnie

1 Comments:

Een reactie posten

<< Home