mamaSensi

Carpe Diem!

vrijdag, november 11, 2005

Zak

Dat is ie mijn ex, sta ik daar zoals al meer dan een jaar op vrijdagavond om 18u aan zijn deur en mijnheer geeft niet thuis, dat is dus zijn manier van reageren op de brief die ik stuurde via een advocate.
Hij vergeet wel dat hij niet mij raakt hiermee, maar zijn eigen dochter.
Ik vraag me wel eens af of ik geen bevruchting van de heilige geest gehad heb.
Dit kind, MIJN dochter, is slim genoeg om te beseffen dat haar papa haar niet wil om de een of andere reden, om te beseffen zelfs, dat hij het te druk had met zijn pleziertjes om naar haar om te kijken.
Ze is slim mijn dochter.
Maar ook nog steeds een kind en kwetsbaar, zo kwetsbaar.
Haar verdriet om het niet samenzijn van haar ouders was nog steeds tastbaar aanwezig en nu dit er nog bij!
Enfin,
ik ga me effe in de zetel zetten na een bewogen dag.
Slaapwel!