mamaSensi

Carpe Diem!

dinsdag, januari 27, 2009

Fabeltjesland...Sint Gillis 23/01/09

Morgen word ik wakker
En zal blijken dat het een droom was
Een nachtmerrie weliswaar
Iedereen uit onze gemeenschap
Zal zich realiseren dat het niet echt was
Drie bedden weer gevuld
De tranen zullen plaatsmaken voor vreugde
Genieten van het leven
Alles weer het oude…

Niets is minder waar
De vraag is hoe we dit een plaats gaan geven
In ons leven, in de gemeenschap
Waarom doet het zo'n pijn?
Er is niks met mijn dochter
Die zat op school
Waarom doet het dan zo'n pijn?
Heb ik wel t recht om die pijn te voelen?
Zovelen zijn zwaar getroffen, ik niet
Toch doet het immens pijn
Ik kan nog geen afscheid nemen van de plaats
Waar ik elke dag kwam
Waar mijn dochter gelukkig speelde
Ga er zeker nog naar terug…
Hopelijk slijt die pijn...